Hurtigruten Med Kong Harald

lørdag den 11. august 2018

Hygge ved søen som ligger lige ved Hytten altid så hyggeligt at side og slappe af nyde en øl og så bare lytte til naturen
Lidt svært at nå op , men jeg fik en masse alligevel
MOS MOS MOS det er GULD værd hver gang vi er i Sverige i Danshult hos vores venner skal der samles ALT muligt  
Så har man lige bestemt sig for en løbe tur ...løbe løbe løbe og vupti så står der lige en vildsvinemor med 4 halvstore unger hmmm hva gør man så !!?? jeg stopper og kikker det gør vildsvinemor også vi kikker på hinanden ...hmm noget siger mig at en mor med unger kan godt være lidt "sur" og så har hun jo de store tænder ….hmmmm jeg vender om løber lidt tilbage , men nej jeg løber tilbage til "familien" står stille igen og kikker , men så lige pludselig skal jeg da love for at moderen fik travlt , det gjorde ungerne også , moderen løber til den ene side og ungerne til den anden side, jeg løber videre som planlagt, og kan høre at ungerne løber lige ved siden af mig inde i skoven , de blev alle heldigvis derinde og jeg kunne løbe videre i den skønne natur :)
Lila Danshult midt ude i skoven i Sverige gæstehytten ligger omme bag træerne
Rigtig nyde det bare stilheden virkelig terapi for sjælen  med benene op :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Min blogliste

ONLINE