Hurtigruten Med Kong Harald

lørdag den 11. august 2018

En brudebuket  pynte til et bryllup har jeg aldrig gjort , autodidakt må jeg sige ,jeg gør det bare på en anden måde ,end som  de professionelle gør  "hovsa kan det også se sådan ud" jeg har en ide når jeg starter med en buket eller krans eller dekoration  hihihi ja så bliver de som regel anderledes og meget sjover bagefter når det er færdigt , DET KAN JEG GODT LIDE, da jeg skulle binde Emma´s brudebuket havde jeg også en ide i mit hoved , buketten blev som vist på billedet ikke som jeg havde forestillet mig ,den blev " hovsa den blev da anderledes end det jeg havde tænkt ...jo jeg er tilfreds :)
Brudebuketten lavede jeg til allersidst
Brystbuketter har jeg heller aldrig lavet før , men de blev fine jeg har bare været ærgerlig over bagefter jeg ikke kom hørbånd på   :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Min blogliste

ONLINE