Hurtigruten Med Kong Harald

lørdag den 11. august 2018

Emma og Niclas  ønskede enkelte bordekorationer
Emma og hendes veninder havde dækket bord , her mangler vi trommestikkerne til bordkort .mændene fik trommestikker, og damerne fik små buketter med gule roser og brudeslør 
Jeg tog med hvad jeg havde af forskellige ting, det er ærgerligt at stå og mangle noget
Masser af blade er godt til dekoration
Hjertet her bliver bundet med brudeslør og hvide små roser som blev lagt ved brudeparrets tallerkner
Blomster, Emma ville gerne have solsikker bl.a det skulle holdes i gult og hvidt med en enkel mørke lille Kala
Der er små gule og hvide roser, solsikker i 3 forskellige størrelser , gule trommestikker, brudeslør , græsser masser af græsser, blade  og grene af forskellige slags havde jeg plukket forskellige steder den gule kørvel er plukket fra grøftekanter
Opsatsen bliver pyntet med masser af blade først
Emma`s søster Laura ville rigtig gerne være med til at lave blomster, det var rigtig hyggeligt og hold op sikke en skrapsak  , man kan tydelig se at hun hyggede sig, det var rigtig dejligt at Laura ville være med
Glad og tilfreds
Jamen her står mormor så sammen med Lauras søn Luca som er MEGET interesseret i alle de blade der er i den spand
" Er det okey jeg er med når min mor også er med til at lave blomster" ? 

EJJJ det er da bare så nemt og sjovt  , man hiver da bare nogle blade af :)
De to rustne hjerter var mit gave til brudeparret , Laura ville gerne pynte dem , de blev pyntet med solsikker blade og gult bånd
Hjerterne skulle ligge ved brudeparret da de blev viet under det store egetræ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Min blogliste

ONLINE